Fitnessfighten dag 1

Japp, då var dag 1 av fitnessfighten avklarad.
Jag tycker att det är lite pyssel med maten, men jag kommer snart in i det.
Jag har ställt alarmet på mobiltelefonen så att jag ska komma ihåg att äta var tredje timme. Jag är ovan, det känns som att jag ätit typ hela dagen.

Tränade på gymet i en timme, jag blev tokröd i fejset :-)
10 min Crosstrainer
3 övningar 15 x 2
Crosstrainer 10 min
3 övningar 15 x 2
3 övningar 15 x 2

Jag måste verkligen planera och förbereda maten mer.
Nu ska jag koka ägg till morgondagens frukost till exempel :-)

Ha en fortsatt härlig fredagkväll! :-)

Såhär blev dagens matintag.
Frukost 
Yoghurt 0,5%
50g Müsli
2 st kokta äggvitor
Gurkstavar och Tomatklyftor

Mellanmål
140 g Minikeso
75g Tonfisk i vatten
1/2 Äpple

Lunch
150 g Köttfärsbiff
25g Fullkornspasta
100 g  Sallad
1 Knäckebröd
1 Skinka

Mellanmål
Smoothie
140g Kvarg 0,5%
50g Bär och lite vatten

Middag
Het köttfärssås + 25g Ris

100g köttfärs 10 %
1 dl Krossade Tomater med Chili
50g Champinjoner
30g Lök
Vitlöksklyfta

Kommentarer:

1 jennie:

hejja hejja du är superbra !!

Svar: Tack snälla snälla ♥
Elisabeth

Kommentera här: