Nutrilett Eatwell - Pasta Carbonara

Idag när resten av familjen skulle äta Pasta Carbonara kom jag på - det kan ju jag också göra eftersom jag köpt hem några förpackningar av Nutrilett Eatwell.
Jättekul att faktist äta tillsammans med de övriga i familjen, till och med samma maträtt :-)
Pastan smakade helt ok, helst för mig som verkligen älskar pasta! 
291 kcal innehöll den.
Jag hade fru fortuna på min sida häromdagen, jag blev superglad när jag såg att det var jag som vunnit ett "Lyxigt Clean Cotton paket" Det innehöll ljus, rumsspray, vaxkakor, potpourri, votiveljus och alla doftade de Clean Cotton- Nytvättat. Det doftar verkligen fantastiskt gott härhemma nu :-)
De hade mycket fina saker i butiken Vanilj Inredning & Design, den butiken kommer jag att besöka fler gånger!

Ikväll har jag varit på en 30 minuter stavgång, superskönt!

Ha det så bra,
Kram! ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Maria:

Vad underbart att vinna allt det där...Jag är lite beroende av Yankee Candle, dock är ju produkterna rätt dyra i sverige:(, passade därför på att köpa med mig från Usa...helt knäppt att det är sådan skillnad...
Är ny läsare av bloggen...Intressant att läsa om din resa....

Svar: Hej maris! Vad kul att du hittat hit, välkommen :-) Ja, det var verkligen underbart att ha en sådan tur, jag älskar verkligen saker som doftar gott :-)
Lisa

2 Jennie:

TUR du har :)

Svar: Ja en TURgumma :-) Såå roligt, de doftar ju verkligen tokgott!
Lisa

Kommentera här: