3 Oktober ONSDAG = vägning och mätning :-)

Idag är det Onsdag, och min nya vägdag. Vägde mig imorse på en helt ny våg.Tyvärr vägde jag mer på den än vad jag gör på de vågarna jag har här hemma.. Men, det gör ju inget, eftersom jag ska hålla mig till denna våg Onsdagarna framöver :-) 93,5 kg blev det. (Jag vägde 91,5 på vågen hemma)
Vi är i STORT behov av nya soffor här hemma. Sofforna vi har är så gamla att de är på väg ut härifrån helt själv snart.. Vi åkte och kollade på lite olika möbelaffärer idag. Jag måste ha bra smak, självklart fastnar jag för de dyraste. Vi vill ha vita skinn, 2 st svängda 3-sits. Jag hittade sådana, de var liiite utanför vår budget kan man lugnt säga :-)

Jag har varit på en jättemysig lunchdejt idag också. Tänk vad lustigt det är, med vissa människor känns det som att man känt dem hur länge som helst. Jättehäftigt. Vi pratade om ALLT och tiden bara försvann :-)

Nu på kvällen var jag in på gymet - TACK mamma&pappa för skjutsen, ni är bäst! ♥

Nu är det dags att tokvila i soffan,
ha det fortsatt bäst, Kramkram ♥
//Lisa
 

Kommentarer:

1 Jonnié Jonsson:

tackar :)

Kommentera här: