Viktresan med Nutrilett går vidare

Idag åkte hela familjen till Alnöbadet. Det är ett jättemysigt och fräsht badhus med möjligheter att vara ute också, där det finns en pool för de allra minsta.
Idag har vi övat på att doppa huvudet och på att flyta, eller ja.. småkillarna våra har övat. Det gick jättebra!
Det är så himla roligt att vara med våra fina barn, de ger mig så otroligt mycket. Jag är så grymt lycklig över att ha dessa guldklimpar i mitt liv ♥

Igår var jag på gymet igen. Återigen måste jag tacka sambon för det, utan honom hade jag aldrig åkt dit. Men när jag väl är där känns det superbra. En timme helt för mig själv, mycket avslappnande att inte tänka på något alls, bara träna.
Igår blev det 15 minuter på Crosstrainern, baksida axel, rodd, ländrygg, rumpa och crunches- alla 3*15.
Gymet jag har valt att träna på heter Sensia (fd Helex) Ett mycket välkomnade och trevligt ställe måste jag säga. 

Nästa vecka börjar vecka 7 i denna viktresa med Nutrilett TACTIQ Team. Då ska jag börja äta ett lagat mål mat per dag. Jag kommer att få receptförslag från Nutrilett/TACTIQ, men jag måste börja planera lite måltider själv också, med lågt kaloriinnehåll.
Efter sex veckor med Nutrilett shakes, smoothies och bars kommer det bli otroligt gott med lite fler smaker.
Nu gäller det att hitta en bra kost som jag kan leva med en längre tid. Jag tror i och för sig att jag kommer att gå ner en hel del i vikt av att fortsätta med motion och träning också.

Ha det så bra så länge,
Kram! ♥
/Lisa

Kommentera här: