Badar i jordgubbar!

Igår när jag var på en liten shoppingrunda hittade jag en duschcreme jag har sökt länge: "I love... strawberries & milkshake". Den köpte jag direkt! :-)
Så efter jag hade gått stavgång i rask takt i 45 svettiga minuter så lyxade jag till det med Jordgubbsbad, Jordgubbsansiktsmask och en Nutrilett shake jordgubb.

Ett tips, servera Nutrilett shake jordgubb med några isbitar, det blev supergott!
 
Duschcremen var superbra, doftar fantastiskt gott! Jag har samma i en annan doft: "Lemons & Limes", den doftar om möjligt lite godare till och med.
 
Jag gillar verkligen Jordgubbar, funderar på att torka så att jag har till senare. Hittade ett recept här: http://www.sannaspicknickkorg.se/?p=3388 Jag tycker det låter supergott att ha på tex filen.
 
kram på er ♥
/Lisa

Kommentera här: