15 Juli, Söndag = vägning och mätning :-)

Nu har de tre första veckorna med Nutrilett TACTIQ Team gått.
Jag har alltså klarat av första perioden som har bestått av 5 st Nutrilett shakes per dag. Jag är galet nöjd med dessa veckor, jag har med hjälp av stöd och peppning faktist gått ner i vikt. Jag har gått promenader med och utan stavar och cyklat på motionscykeln ca 4 gånger per vecka.
 
Imorgon börjar period 2, då är det dags för tre veckor Nutrilett smoothies och Nutrilett Bars. Jag har laddat kylen och lagt fram de olika barsen i en skål. Jag längtar, det ska bli härligt att tugga och äta något annat :-)
Nu kan jag inte hålla mig längre, dags att hoppa upp på vågen! ..........

Jag flinar nog lite för mig själv nu, ett jättebra resultat!
Det står 104,2 kg på vågen, det är 2,9 kilo minus den senaste veckan,
och hela 11,3 kilo på dessa tre första veckor.
Flera centimeter har försvunnit också, hela 10 cm runt midjan. Veckorna med Nutrilett shakes har alltså funkat tokbra! :-)
Jag gick en långpromenad med stavarna förut. jag gick för långt även denna gång, det blev en timme - och det kändes i höften. Jag måste lära mig att gå kortare :-)
Till veckan har jag bokat tid på ett gym - det blir skoj!
 
Nu ska jag tända ljus, sätta mig i soffan med en Nutrilett shake, varm Mocca. Jag har ju dessutom nått ett delmål och ska få öppna delmålspaket! Spännande att se vad min älskade sambo har hittat på för överraskning i det paketet!
 
Ha det bäst så länge,
Kram ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Jennie:

DU ÄR GRYM!!!
Mycket imponerande !! Du kör på o fixar det galant :D
Och GYM !!! Wow! De händer saker me bruden ;) sjukt impad av dig !!! Du kommer må såå bra när du gått i mål :) jag vill oxå nå det bara... KRAAM !

Svar: TACK fina du! <3 Ja, nu har jag verkligen bestämt mig. "Nytt Liv" ska det bli.
Du kommer också nå målet, det är jag helt säker på!
Kraaam gums!! ♥
Elisabeth Öberg

Kommentera här: