Tankar om Nutrilett & besök hos frisören

Tänk att jag redan är inne i vecka nio av tio i min viktrea med Nutrilett Tactiq team. Tiden har gått så otroligt fort. Det är klart att det har funnits stunder då det varit kämpigt och tufft. Under sommaren har det varit födelsedagar, picknickar, semesterresor, restaurangbesök, fika på uteserveringar, glass på stranden, en kall öl till grillningen osv osv Listan kan göras hur lång som helst känns det som. Jag känner mig faktist otroligt stark som faktist fixat det. Den andra september är sista dagen med teamet, men min viktresa fortsätter även efter det. Jag får se då vilken diet som kommer att passa mig. Jag har funderat på Viktväktarna, eller så fortsätter jag att göra som jag gör nu. Att räkna kalorier, och kanske en Nutrilett shake till frukost och någon av de övriga Nutriletts måltidsersättningarna till mellanmål, jag gillar verkligen Smoothiesarna och Barsen :-)
Jag har ju bantat på flera olika sätt tidigare, provat många dieter.. Detta med Nutrilett har ju funkat väldigt bra faktist.
 
Det som faktist känns bäst är att jag kommit igång med motionen, att jag verkligen har rört på mig minst 3-4 gånger i veckan, tokbra jobbat av mig :-) Idag blir det en promenad med en go vän, och kanske en sväng på motionscykeln på altanen ikväll.
 
 
Idag hade jag och 6-årige sonen lite "mamma-son" tid. Vi var till frisersalongen, Spaze. Mycket fina blev vi :-)
Ha en fortsatt härlig tisdag,
kram! ♥
/Lisa 

Kommentarer:

1 Åsa:

Otroligt bra jobbat! Det är precis som du skriver, att resan hara bara börjat! Målet är ju att hitta en nivå där du mår bra, håller vilken utan att måsta "kämpa", man vill ju njuta av livet!

Du kommer att klara det galant!

2 jennie:

men du se ju va du har gått ned ! Det syns ju i ansiktet, och sicken snygg frilla du fått :D

Svar: Ja, jag tror fejset blivit smalare. Jag går ner i vikt uppifrån å ner. Just nu är det badringen runt magen och the big rumpa som ska bli mindre ;-)
Lisa

Kommentera här: