Stavgång - Runkeeper

Det finns olika "tränings-appar" till mobilen (om man har en Smartphone) Jag har laddat ner några olika. Jag har bara testat den som heter Runkeeper än så länge. Det är verkligen peppande att var 5:te minut höra en röst i örat som berättar hur långt jag gått och hur fort. Jag vill gärna att nästa gång jag hör rösten att den ska säga att jag gått fortare, hahaha - tävlar lite med mig själv :-) 
Dagarna går så vansinnigt fort när man har tre guldklimpar i huset. Det är verkligen full fart på dem.
Den äldsta är 6 år och ska snart börja i förskoleklass. Idag har vi varit och handlat lite kläder inför skolstarten. Jag vet inte vem som tycker det är mest spännande, han eller jag :-) 
 
Nu är det dags för en Nutrilett smoothie, en Tasty Tropical blir det :-)
 
Ha det fortsatt bra, Kram! ♥
/Lisa

Kommentera här: