Jag är lyckligt lottad som har de finaste vännerna!

Igår var det dags att fira en vän som har gift sig. Vi överraskade henne rejält med en rolig kidnappning, en ung okänd kille knackade på dörren och överlämnade ett skojigt brev där det stog att hon skulle packa badkläder och följa med. Han skjutsade henne till Himlabadet, där vi tjejer väntade. Hon fick surfa i Surfstream, vilket hon förövrigt var superduktig på, som om hon inte gjort annat :-)
Efter det myste vi i Relaxen, åt super relaxsnacks med mini clubsandwichar med en öl till. Det såg supergott ut,  jag drack en vatten och en Nutrilett smoothie -Nordic Berries :-)  Vi bastade i Aufguss-bastun där "bastuflickan" använde tre olika eteriska oljor med dofterna cederträ, tall och citron. Jag som inte alls gillar att basta egentligen tyckte att det var superskönt!

När det blev kväll åkte vi till Restaurang Invito, där vi åt och drack gott, jag åt en Nutrilett Bar - Dark Chocolate (vilket är min favorit av Nutrilett Barsen) och skålade i Loka med citron.

Jag hade en fantastiskt trevlig dag och kväll. Det gick superbra att vara med där det serverades god mat och dryck, såklart ser det supergott ut, men jag är så bestämd att fixa detta så det går bra ändå. Jag sitter lite där på restaurangen och planerar vad jag ska äta sedan. Det finns faktist massor av gott som samtidigt är lite nyttigare alternativ :-) 
Jag får ju också massor av stöd av vännerna, ingen som tjatar att jag ska smaka, utan snarare tvärtom.
Jag är lyckligt lottad som har så många fina vänner ♥ 
Ha en fortsatt härlig fredag,
Kram ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Åsa:

Helt otroligt duktig du är, som kan låta bli den goda maten efter så många veckor! Jag blir peppar själv att skärpa mej med kosten!

Svar: Åh, tack snälla! Ja nu känns det att jag riktigt har betsämt mig, för annars skulle jag inte fixa detta :-) Men smatidigt vet jag ju att på måndag ska jag ju börja äta ett mål mat per dag, så det är inte så lång tid kvar :-)
Lisa

Kommentera här: