Vägning!

Hejsan! 
Denna Måndag har varit en otroligt händelserik och spännande dag.
 
I morse hade jag ett besök...
som jag tänker berätta mer om senare.
( vilken cliffhanger va?  ; -) )  
 
Efter det fick jag skjuts av min pappa till Cambridgerådgivaren, det var dags för vägning. 
Jag har nu ätit Cambridge i en vecka.
Första tre dagarna var lite kämpiga, jag fick ont i huvudet, blev trött och kände mig hungrig som en varg och sugen på godis, glass och allt möjligt. 
Jag försökte göra sådant jag tycker är roligt när det var som värst. Jag har lekt mycket med barnen till exempel. 
Sedan efter de tre första dagarna blev det mycket bättre.  Jag känner mig till och med lite piggare ibland.
 
 
Åter till vägningen... 
3,6 kg hade jag gått ner denna första vecka. 
Tjohooo! :-) 
 
Nu ska jag sova, 
God natt alla fina ♡ 
 
Kram! 
 
 

Kommentera här: