Vägdag vecka 2 Cambridge

Godmorgon vännen 🌞 
Hoppas du vaknat härligt utsövd och piggelin idag. Här är det lite lite vitt på marken, men solen verkar vara på gång. Det är 2,5 grader i solen och klockan är 7:30. 
 
Jag har hjälpt sonen att komma iväg till skolan. Nu ska jag duscha och sedan blir det en stooor kopp kaffe. 
Är nervös och har ångest. Försöker ladda för ett möte hos företagshälsovården som känns jobbigt. Tänker att mötet är för mig och att det ska bli så skönt när det är klart. 
 
Igår var jag till Anna min Cambridgerådgivare. Jag har nu ätit Cambridge i två veckor. Den senaste veckan gick jättefort och kändes bra. 
 
Jag hade gått ner 
2,4 kg  
Jag är så himla glad, det betyder att jag gått ner sammanlagt  6 kg  dessa två veckor! 
 
Nu kör vi,
nu blir det en finfin tisdag, 
Kramar!  
 
 
 

Kommentera här: