Min Cliffhanger

Halloj allihop!
Jag har ju alldeles glömt bort att berätta. Jag skrev ju för ungefär två veckor sedan om att jag hade haft ett spännande besök härhemma.
Det var den lokala tidningen som hörde av sig och ville göra en artikelserie om min vikt-må-bra-resa. De hade hört talas om att jag hade haft den otroliga turen att vinna dessa 8 veckor med Cambridge.

Så första besöket var för två veckor sedan.
Det är verkligen inte "jag" att vara med på bilder och sådant. Jag är rätt blyg och mer en person som håller mig till miljöer där jag känner mig säker.
Men reportern var jättetrevlig och fick mig ändå att slappna av lite. Jag svarade på frågor, blev fotograferad och filmad.

Denna artikel och filmsnutt har nu varit i tidningarna. Mycket pirrigt!
Men jag kände att det blir en sorts motivation. Lovar jag mig själv att fixa denna resa så öppet, så måste jag ju bara göra det. 

Artikel i Sundsvalls Tidning 
Film i Sundsvalls Tidning 

 

Kommentera här: