Cambridge Viktprogram

Hej kompisar! 
Jag är så himla glad, det har hänt något jätteroligt! 
Jag har ju testat de allra flesta sätt att gå ner i vikt (som många av er redan vet).
Jag kände för ett tag sedan att jag verkligen vill och framförallt behöver gå ner i vikt för att må bra och för att orka mer. 
Då ser jag en tävling på Facebook som verkligen ropade på mig. 
 
Det passade ju mig så bra. Jag vill verkligen komma i bröllopsform. Det är en dröm att vara piggare, gladare, orka mer och känna mig fin inifrån och ut den dagen. 
Dessutom är den dagen om lite mer än 8 veckor. 
 
Jag hade den enorma turen att jag vann! 
Jag jublade och tjoade så att sambon och barnen blev chockade. Jag blev så otroligt glad. 
Det är denna "spark i baken" som jag så väl behöver. 
Jag ser detta som en otrolig chans för just mig. 
 
Igår var jag och träffade min Camebridgerådgivare Anna. 
Ett jättebra möte, jag kände att hon förstod mig direkt. 
Jag fick spela in en liten film där jag skulle presentera mig själv. Det var galet svårt, jag blev fnittrig och kunde inte stå stilla. 
 
Jag har även fotograferat en "Före-bild" (eller förebild ?)  Den blev inte bra alls, jag ser grå och bullig ut. Men efter en stunds deppade ser jag nu bilden som peppning istället. Jag ska ju jobba mot en bättre "Efter-bild". 
 
Jag känner mig motiverad men inser att det inte alls blir lätt. Jag behöver all stöttning jag kan få. 
 
Kraam! 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: Cambridge ViktprogramTaggar: #CambridgeMinResa, Bröllopsform, CVP, Cambridge, Cambridge Viktprogram, Gå ner i vikt, Min resa, Viktresa, tokVIKTig, weightloss; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Jennie H. :

Stort stort Grattis!!! Och ALL lycka till!!! Kommer du fixa galant. Och med det mål som väntar, juni Turkiet och fru Lansink Eller bli de Öberg fru hur som helst 😃😃😃😃
Lovely! GRATTIS!!! ❤️❤️❤️

Kommentera här: