Cambridge Viktprogram , dag 1

Hejhej! 
Jamen då är första dagen med Cambridge Viktprogram snart över. 
Jag fick välja de smaker jag ville utav shaker, gröt och soppor hos Anna min Cambridgerådgivare. 
Det är ju verkligen toppenbra då jag aldrig testat förut. 
 
Idag blev det Gröt med äpple & kanelsmak till frukost. Den var jättegod och mättande. 
Sedan var jag och tränande på gymmet.  
Cyklade 2x10 min och körde överkropp. 
Till lunch blev det en Minchokladshake. Jag tyckte att den blev lite tjock, så nästa gång tillsätter jag kanske lite extra vatten. Men smaken var bra. 
 
Till Middag testade jag en varm soppa, Kyckling & champinjon. Den var jättegod! 
 
Jag har druckit ett stort glas vatten till varje måltid, plus lite då jag tränade. Känner att jag behöver dricka mer. 
Har druckit 2 koppar kaffe också. 
 
Den första dagen har gått kanonbra. 
 
Imorgon då det är min födelsedag kan det bli liiiite svårare. Jag ska bjuda på fika medan jag själv dricker en kopp svart kaffe. En rejäl utmaning.  
 
Kraaam! 
 
 
 
 

Kommentera här: