Cambridge dag 3

Hejsvejs! 
Hoppas allt är bra? Med mig är det finemang, förutom att jag är trött som en gnu. Det riktigt svider i ögonen. 
Men, snart dags att sova, och imorgon väntar en liten sovmorgon - jippii! 
 
Det är lite svårare att få till mina Cambridge-måltider de dagar som jag jobbar. Frukosten och lunchen blir lite för tidiga och jag blir hungrig.
Det är mycket lättare när jag är ledig, då kan jag äta frukosten mycket senare, och hela dagen blir då bättre. 
 
Men snart hittar jag nog de rutiner som passar mig.
 
Idag har det gått jättebra! 
Gröt till frukost, shake till lunch och soppa till middag. Och massor med vatten och några koppar kaffe. 
 
Då har jag jobbat och varit på gymmet.  
 
Känns tokbra :-) 
 
Kraam! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annis

Hej! Jag är så glad att jag råkade hitta denna blogg då jag googlade runt på nutrilett (!). Jag började med Nutrilett idag, startvikt 117 kg, och letar efter en blogg där någon börjar ungefär samtidigt! Det finns ingen Cambridgekonsulent i min hemstad, närmaste är ungefär en timmes körväg härifrån (bor i södra Finland). Jag håller tummar och tår för att du lyckas med dessa veckor! Jag är själv mest orolig för hungern/suget, hur tacklar du det??

Svar: Hejsan! Vad roligt att vi börjar samtidigt! Jag har ju tidigare också kört Nutrilett. Det blir ju liknande, största skillnaden tycker jag är att
Nutrilett äter man 5 gånger/ dag och med Cambridge 3 ggr/dag

Hungern och suget är det svåraste. Det är vanorna och tankarna som måste ändras.
Jag är noga med att dricka mycket vatten, gärna med isbitar och kolsyra.
Jag försöker ersätta ätandet med annat som jag gillar.
Unnar mig väldoftande badskum och fina nagellack.

Ha det bäst, kämpa på!
Kram!
Elisabeth

2016-04-09 @ 07:20:23
Postat av: Åsa Lundgren

Åh vad du är duktig och inspirerande. Kämpa på och snart har dessa veckor gått <3

Svar: Tack snälla vännen ♡ Det är kämpigt, men jag kämpar!
Elisabeth

2016-04-10 @ 23:39:06
URL: http://asalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0