Vägdag

Hejhej vännen!
 
Nu är det vecka 2 av Tänk Dig Smal-kursen.
Så nu har jag förändrat kosten. 
Först hade jag tänkt skriva upp allt jag äter i min anteckningsbok, men idag laddade jag ner appen "Lifesum". Där kan jag se så mycket tydligare hur och vad jag ätit. 
 
Trots att jag inte påbörjade någon diet förra veckan vägde jag mig ändå förra måndagen.
Det är så typiskt mig att gå "all-in" I ALLT jag gör,  måste verkligen lära mig att ha balans i det jag gör, vara mer lagom. Jag har ett riktigt "allt eller inget beteende" 
 Jag har tänkt på detta veckan som gick, och istället fokuserat på att få till de förändringar som jag behöver. 
 
Det enda jag försökte göra förra veckan var att äta med jämnare mellanrum (var 3dje timme) för att mota att "Hungran", för dyker "hon" upp är det för sent. 
 
Så.. jag vägde mig igår. -3,6 kg hade jag gått ner denna vecka!
Jag har i och för sig "mycket att ta av" och då kan de första kilona gå snabbare att tappa. 
 
Visste först inte om jag skulle bli glad över denna jättebra siffra eller inte.. tänkte att nu har jag gått "all-in" ändå *suck*
 
MEN så Kom jag på att jag inte kunnat träna, inte ens kunnat gå. Så då berömmer jag mig själv istället "tokbra jobbat, fortsätt så!" 
 
 
 

Kommentera här: