Vägdag vecka 5 - Tänk Dig Smal

 
Hej svejs! 
Igår var hade det gått fem veckor av "Tänk Dig Smal - kursen" Jag fick känslan av att veckan inte gått så jättebra,  då det varit mycket både med jobb, skolor, möten och känslor. Men när jag tänker efter så har jag varit bra på att vara förberedd med bra mellanmål. 
Blev såå glad när vågen visar minus -2 kg. 
 
Det är verkligen som att jobbet med nya tankar gör att vikten påverkas. 
 
Nu är vi inne på sjätte och sista veckan med kursen. 
Det känns lite skrämmande att nu ska jag fixa detta själv. Samtidigt som att det känns otroligt bra då jag fått så många bra verktyg av coachen Ulrika Gabriel . 
 
En av kursdeltagarna hade ett jättebra tips. Att numrera uppgifterna som vi har fått och dra lott varje dag och på så sätt få en uppgift per dag att göra och fokusera på i fortsättningen också.  
 
Idag ska jag damma av den gamla motionscykeln. De dagar jag inte tränar eller promenerar ska jag cykla en kvart på kvällen. 
 
kram! ♡ 
 
 

Kommentera här: