Vägdag vecka 2 - Tänk Dig Smal

 
Halloj! 
Igår var det dags för vägning.
Kändes galet bra att se minus på vågen,
hela 1,3 kg, heja mig! 

Det är verkligen bra för mig att ha "Tänk Dig Smal"-gruppen på Facebook.
Det är peppande att läsa om andras funderingar och tankar. Det gör att jag lättare kan hålla mig "på banan".
Jag påminns att jag inte är ensam i min resa.
Jag har inte kunnat röra på mig så mycket som jag vill och behöver denna vecka heller.
Förkylningen har gjort att jag fått svårt att andas och behövt astmamedicin.  
Jag är inte helt frisk ännu, men ska träna lite idag, för nu är åtminstone ryggen mycket bättre. Äntligen! 
 
Kram på dig, ha en bra dag! 
 
Peppkort
 
 

Kommentarer:

1 Åsa Lundgren:

Bra där!!! Jag kämpar på också och har en grupp med 2 andra nära vänner i samma situation - det hjälper verkligen att skriva av sig och uppdatera eller bara läsa deras uppdateringar.

Kommentera här: