Vägdag vecka 6 - Tänk Dig Smal

Halloj där! 
Förra måndagen vägde jag mig.
Då hade det gått sex veckor utav "Tänk Dig Smal- kursen" och den var avslutad. 
Jag fick ett +-0 efter den veckan. 
Men sammanlagt under kursens 6 veckor har jag gått ner 7,8 kg och det är jag riktigt nöjd med, det känns kanonbra! 
 
Under kursens gång har vi fått en uppgift per dag.
Allt ifrån att identifiera saboterade tankar till att göra en motionsplan. 
Väldigt många tänkvärda och otroligt bra uppgifter. 
 
Tusen TACK "Tänk Dig Smal, gå ner i vikt med KBT" och  bästa Ulrika Gabriel för allt,
du är helt fantastisk och otroligt inspirerande ♡
 
Nu när det har gått en vecka har jag hunnit smälta lite och hunnit landa.
Nu känner jag att jag är redo att göra om uppgifterna.  
För att "tänket" ska fastna tänker jag repetera och repetera. 
 
Idag börjar jag om med uppgift 1.
Jag kommer att göra alla uppgifterna i ordning,  men vissa kommer jag kanske göra i två eller till och med tre dagar, lite beroende på vad jag behöver. 
 
Eftersom jag har måndag idag igen så var det dags att väga mig igen.  
Jag har haft en usel vecka med en hel del onyttigt..
så jag blev riktigt GLAD när vågen visade minus -0,4 kg. 
 
Nya starka tag,
åter till kost- och motionsplanen!
 
 
  Tar mod till mig... 
Här är en Före- och Efter-bild 
(7 veckor mellan bilderna och minus 8,2kg) 
 
 

Kommentarer:

1 Åsa Lundgren:

Men åååååååååååååååh, vilken skillnad dessa kilon gör. Tack för att du är modig - det inspirerar andra och det ger kraft till en själv. Vi som nutrilettat tidigare vet vilken genomslagskraft det har att fota och vara offentlig. Det peppar och tar en vidare när man inte liksom kan fuska i smyg. Du har gjort ett fantastiskt jobb och jag är sååå glad för din skull för hur vacker du än är på både före och efter bild så spelar hälsan en större roll. Det här fixar du <3

Kommentera här: