lets slay some energy vampires

Jag hade ju som nyårslöfte att sätta alla energitjuvar åt sidan.

Det är faktist helt nödvändigt för att må bra, både jag och hela familjen. Det är samtidigt jobbigt som bara den, och sorgligt när man inser att personer eller saker man trodde var nära faktist inte ser det på samma sätt. Dessa personer och ting har ju bara snott energi, och det ska nu sättas stopp för.

Ni som nu tänker "Oj är jag en av energivampyrerna" kan jag lugna med att berätta:
frågar du dig det så är svaret "Nej" ♥ 

Nu ska energin läggas på alla underbara människor och prylar som finns i mitt liv ♥

Apropå ting som stjäl energi, så ska jag ta fram den gamla boken "Rensa i röran". Den ger massor av inspiration till att slänga saker.

Lets kick some energyvampireass! :-)
• Kategori: Sprang in i en väggTaggar: Rensa i röran, energitjuv, energivampyr, energy, energyvampire, slayer, vampire, vampireslayer; • Kommentarer (0)

Kommentera här: