Motivation Delmål Belöning

Jag har satt upp lite nya delmål, och lite nya belöningar - motiverande :-)
 
 
Delmål:                                                                              Belöning:

89 kg - Under 90! :-)                                                  Underkläder       

 85 kg - Halvvägs kvar till under 80! :-)                     Fotvård/Fiskspa  

 79 kg - BMI 29,7 = övervikt, ej Fetma längre :-)       Desigualklänning  
 
Det känns BRA, nu kör vi!!!
Kram ♥
//Lisa
• Kategori: ViktresanTaggar: Belöning, Delmål, Motivation, Nutrilett, desigual, fiskspa, kangal, klänning, viktresa; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 jennie:

UNDERBART !!!
snyggo du kommer bli i klänningen !! TOKFIN <3

2 Åsa L:

Mycket bra med delmål - jag har sagt att jag ska klippa mig och göra slingor vid 15 kg och har 2 kg kvar att pressa bort innan den 20:e då jag bokat tiden.
Kram

Kommentera här: