14 November Onsdag = vägning :-)

Inte för att gnälla, bortförklara eller ursäkta.
Veckan som har gått har varit skit, och det syns på vågen.
Vågen visar helt otroliga 2,5 kg +. Jag är inte alls chockerad över siffran.
Det blir så när jag druckit glögg och ätit pepperkakor, ätit farsdagsmiddag och tårta och dessutom snålat med träningen.
Det är alltså första gången sedan starten av min viktresa som jag har ett +.
Det tänker jag inte vara med om igen, nya tag!
Nu jäklar ska här vinkas adjö till fler kilon! :-) 

Nästa vecka ska jag göra en jätteskojig grej, hur spännande som helst! Jag berättar i ett senare inlägg :-)
Jag behöver tips och idéer på NY hårfärg och frisyr.
•Jag tänkte först ljusrött, nästan rosa...
•Jag hade en fundering på Orange...
•Sedan var jag inne på vitt...
•Nu funderar jag på vitt med rosa slingor... 

Svårt, men kul!

Som sagt, har ni några tips, hojta till!

Ha en fortsatt härlig Torsdag,

Kommentarer:

1 Åsa:

Åh, jag förstår att du känner dej besviken, men din inställning är den rätta, på't igen bara!

Svackor brukar komma förr eller senare, det gäller att veta hur man tar sej snabbt därifrån, att man inte fastnar i den negativa spiralen, och det kan du! Heja!

Kommentera här: