Godmorgon Lördag! ☺

 
 
Hejsan! 
Ni vet hur det är, när en har sovmorgon då vaknar en alltid tidigt. Jag och sjuåringen vaknade innan klockan 6:00 idag. Vi tittar på tv, ganska mysigt!  
 
Jag är så himla stolt över mig själv.
Jag har tränat hos sjukgymnasten tre gånger den här veckan.
Min värkande höft och mitt onda ben blir så mycket bättre av träning, plus att både kroppen och knoppen mår bra av det. Det är verkligen guld värt!  
 
Den gågna veckan har jag dessutom hämtat barnen tre gånger från skolan och förskolan. En ganska rejäl promenad som tar en timme. Den blir jag inte så pigg av, men den ger mycket energi i form av kärlek och värme i hjärtat. 
Så härligt att umgås med dem, jag älskar dem så otroligt mycket. 
När vi kommit hem har jag vilat till sambon kommit hem, då jag har somnat. 
 
Ger mig själv en stor klapp på axeln, grymt bra jobbat denna vecka. 
 
Nu ska jag brygga lite kaffe. 
 
Ha en finfin lördag, Kram!  ♡ 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: