Ledig Tisdag

Hej godingar, 
Idag har jag en ledig dag. Då återhämtning står på schemat. Dock har jag inbokade läkarbesök och lite annat, så får se hur myçket återhämtning det hinner bli, men lite är bättre än inget.
 
Började dagen med påklädning och frukost till barnen. Sedan en prommis till skolor och förskola. Vilken tur att de tre ställena som barnen ska till ligger alldeles bredvid varandra. 
 
Efter det hade jag tid hos sjukgymnasten för träning. 
Nu har jag tränat två gånger i veckan sedan 3 Mars. Så grymt välbehövligt för både kropp och knopp. Höften är mycket bättre. 
Jag behöver dessa tider fär att komma igång. Snart förstår kanske kroppen själv att det är fysisk rörelse som jag mår bättre av när jag knappt tar mig upp ur sängen.. 
 
Nu står duschning och påklädning på schemat innan jag ska på ett läkarbesök. 
 
Jag hinner inte med så mycket återhämtning, men jag hinner med aktiv vila under promenaderna i alla fall. 
 
 

Kommentera här: