Viktkurs ☆

I Tisdags var jag på BMI-mätning.
Jag visste att det inte skulle se så bra ut efter allt "fuskande"/lyxande i helgen.
Jag fick massor av motivation och påmindes om mina mål av kursledaren.
Vi bestämde att jag skulle "börja om". Jag har därför druckit två dagar shakes, för att "rensa lite" :-) 

Vägde mig i morse, -2,6 kg.
Idag kör jag igång med att ersätta två måltider med shakes och äta ett mål lagad mat per dag och det viktigaste: mellanmål! :-) 

Igår kväll var jag på föreläsning på viktkursen.
Vi pratade om självkänsla och fick olika övningar på hur man ökar den. Vi fick tips på olika frukostar och olika mellanmål.

Det är motiverande och inspirerande att höra de andra delatagarnas berättelser.
Dessutom ger vi varandra både peppning och olika tips :-) 
 
 
 

Kommentera här: