Vårmässan

Hello Sunshine!  
Igår var vi på Vårmässan.  
Jag funderade innan på om jag skulle orka, då stora folksamlingar kan vara tuffa och framförallt energikrävande för mig. 
Men det gick bra, det var inte så mycket människor där. 
 
Direkt innan vi kom in blev vi erbjudna att åka bandvagn. Jag tänkte: nu ska jag våga! Så hela familjen hoppade in, spände fast säkerhetsbältena och satte på oss hörselskydden. 
Vi åkte nerför och uppför. Höjdpunkten var att köra över en snöhög. 
Barnen älskade det och jag älskade att jag vågade! 
När vi kom in i mässhallen blev vi erbjudna att ta en bild utklädda med en gammal bild av Sundsvall som bakgrund. 
Det ville barnen, så det gjorde de. 
Senare klättrade vi in i en stor bärgningsbil för att se hur den såg ut. 
Vi tittade på snygga bilar, kramade Bamse och vi åt färgglada munkar. 
Vi avslutade med att köpa klubbor, och åka en till runda med bandvagnen.  
 
Det var jättemysigt. 
Barnen hade hur skoj som helst! 
 
 

Kommentera här: