Om min resa - Sundsvalls Nyheter

Hej hej! 
 
Idag var vi med i tidningen igen.
Det var det andra reportaget om min viktresa med Cambridge. 
Det är ovant att se sig själv i tidningen, men samtidigt är det motiverande och ger mig styrka. 
 
Denna resa är en start. En start på min må-bra-vikt-resa. Detta fungerar för mig, och det känns kanonbra. 
Jag gillar att jag samtidigt får in nya rutiner.
Till exempel att äta tre gånger per dag och att träna minst tre gånger i veckan.  
Jag gillar att jag blir mer medveten. Till exempel känner jag hunger och törst oftare, jag har upptäckt vilka tillfällen jag blir sugen på något och vilka skumma vanor jag har :-)
(Om det är en kaka kvar när jag plockar undan efter ett fika hade jag direkt ätit upp den istället för att spara eller slänga den)
 
 
Just nu känns det jättebra! 
 
Sköt om er, Kraam 💕 
 
Bild från st.nu 

Kommentera här: