Jag åker Snow-kick

 
 
Hej hej!  
Ni vet när man gör något och ser sig omkring efteråt och hoppas att ingen såg det.. En sådan händelse var jag med om förra veckan. 
Jag trodde jag var en spänstig gymnast eller något liknande. 
När jag var med barnen till pulkbacken fick jag för mig att åka utför backen på en "Snow-kick". Första turen utför backen gick jättebra, riktigt skoj var det. 
Nästa sväng gick mindre bra... 
Jag for med blixtens hastighet bakåt, gjorde en volt, fick en smäll i nacken och satte mig på svanskotan. Aj! 
Så det är inte konstigt att jag har ont i ryggen. Det onda jag redan hade blev trettioelva gånger värre. 
 
Var till sjukgymnasten igår. Jag fick övningar som jag ska göra och vi bokade en tid nästa vecka för att kolla mer då. 
 
 
Nu ska jag hoppa i säng. Jag jobbar också på att sova mer än vad jag gör. 
 
Kraaam ♡ 
 
 
 

Kommentera här: