Vägdag Måndag 1/11

Hej svejs! 
 
Nu har jag varierat Nutrilett shakes och smoothies helt den senaste veckan. 
Jag har testat nyheten: Banan Vanilj smoothie. 
Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om den.. ibland blir eftersmaken av vanilj lite för stark för mig som jag inte är så jätteförtjust i vanilj. Men för det mesta gillar jag den, i alla fall när den är väl kyld. 
 
När jag skulle ställa mig på vågen och ta fram måttbandet, kände jag mig toksvullen.. 
 
Men det var faktiskt ett minus, 
-1,7 kg 
till och med några minus på måttbandet, härligt!!! 
 
 

Kommentarer:

1 freja:

Härligt, bra jobbat :)

Svar: Tack snälla! :-) <3
Elisabeth

2 Anonym:

Underbart. Var också tveksam men den var inte äcklig heller :-)

3 Laura:

Bra jobbat! Det är viktigt att komma ihåg att kosten har stor betydelse! Har själv gått ner 81 kilo och det är så härligt med minus på vågen!

Kommentera här: