Happy morgon ♡

Vi har behövt en ny sängstomme länge. Sängen vi hade höll på att rasa.. den liksom gungade, läskigt för mig som blev sjösjuk. 
Jag har kollat in en sängstomme på IKEA, och häromdagen var det en person som skulle sälja exakt den sängen på en sida på Facebook. Vi slog till och sparade 2000 pix, tjohoo! 
 
Igår när jag kom från jobbet, doktorn och frisören hade sambon skruvat ihop den, bäddad och fixat. 
 
Inatt har jag sovit, massor- jag vaknade klockan 10! 
Underbara M (sambon) hade köpt ett nytt paket Nutrilett choklad och kokat kaffe-han är BÄST ♡ 
Nu sitter jag under filten i soffan och tittar på tv. Detta behöver verkligen jag!
 
Idag ska jag bara "ladda batterierna", det enda som är inbokar är ett besök hos min psykolog. 
 
Vad BRA jag har det :-)  
Igår var jag till frisören som fixade min hårfärg och mina ögonbryn. Nu är jag som "ny" 👍 
 
Önskar er alla en härlig Torsdag!
✿✿✿

Kommentarer:

1 Åsa Lundgren:

Vad skönt med sambon som stöttar en i allt. Mogge har börjat träna han med och det känns mycket lättare nu att göra det man ska.

Skönt med ny säng, vi lutar mot att köpa nya madrasser men fyyy så dyra de är. Måste vinna på triss först :-).

Vissa inlägg du skriver går inte att kommenterar på. När man trycker på rubriken kommentera som det på det där inlägget du gjorde med halloweenmellanmål som var så himla läckert, då fanns inga rader alls att kommentera på, helt tomt. Konstigt.

Kram kram

Kommentera här: