Surprice! - Överraskning!

I lördags blev jag överraskad av sambon. 
"Klä på dig, vi ska åka till stan" sa han.  
Okej.... Mycket pirrigt och sjukt spännande! 
 
Barnens mormor och morfar kom för att passa barnen. 
Vi åkte först till Vårmässan. Där gick vi ett varv och myste, och handlade lite. 
Efter det åkte vi till relaxen på Himlabadet.
Vi började med att äta världens största och godaste räkmacka sedan badade vi massor. 
Efter det åkte vi till Grand hotell där vi åt, drack chamgagne och bara umgicks.  

Toklyxigt för småbarnsföräldrar och väldigt välbehövligt för min kropp och knopp.
 
En helt underbar dag och natt. Även om jag vaknade ett par gånger under natten vaknade jag utsövd för första gången på länge.  
Vi åt en jättegod hotellfrukost innan vi åkte hem till barnen.
Jag har verkligen världens finaste och bästa sambo ♥
 
 

Kommentarer:

1 Åsa:

Vad romantiskt! Det var du verkligen värd :)

Kommentera här: