AVSLUTAD! TÄVLING - Vinn Silverhalsband från Mina Namnsmycken

Avslutad tävling, Vinnaren finns i detta inlägg


Tävling i samarbete med minanamnsmycken.se 
En lycklig läsare kan vinna det snygga och populära Carrie-halsbandet.
Halsbandet har setts på Carrie i TV-serien "Sex and the City"
Halsbandet är i äkta silver (925)
Du väljer själv namn, max 9 bokstäver.
Läs mer om halsbandet här  

Alla kan vara med och tävla,  gör såhär:

♦ Skriv en kommentar här i bloggen, namn och E-postadress.


för en extra chans att vinna (man måste inte göra detta):
♦ Gilla Mina Namnsmycken på Facebook 
♦ Dela tävlingen på Facebook / Instagram eller skriv om den i din blogg 

Tävlingen avslutas 5 Juli, Lycka till!



Carrie Bradshaw necklace
• Kategori: TÄVLINGARTaggar: Bradshaw, Carrie, Facebook, Halsband, Mina Namnsmycken, Sex and the city, Silver, Tävling, Vinn, Vinnaren; • Kommentarer (86)

Kommentarer:

1 Emely Tuväng:

Jag är med och tävlar.
Gillar och delar tävlingen på facebook: Emely Tuväng

2 Helena V:

Klart som attan att det vore finfint att vinna detta <3 Vackert är det!

3 Elin Nyholm:

Åå älskar det där halsbandet. Nu e jag med ;-)

4 Carina Gerdin:

Såklart jag är med :) Gillar sen tidigare & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).

5 Åsa:

Åh, tävlar gärna, och delar vidare på min blogg :)

6 Anna E:

Jag är självklart med och tävlar! Gillar Mina namnsmycken och delar tävlingen på Facebook (Anna Eiderbrant)
Håller tummarna :)

7 Christina Frisberg:

Woow det är ju bara helt superläckert vill ha direkt!!! :)
Jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
jag har delat tävlingen offentligt på min fb .
hoppas hoppas hoppas!!! :)

8 Kristina D:

Jag gillar även på Facebook.

Själövklart vill jag vara med och tävla om ett fint namnsmycke till min lilla dotter Sally.

9 Annika Härtström:

Oh bara älskar deras smycken <3
Har följt mina smycken på FB.
Hoppas på lite tur nu (Y)
Gillar och delar självklart med mig via FB

Ha en solig dag !

10 Sari:

Så snyggt skulle det sitta på min 21- åriga dotter , Sannas hals!!!! Håller tummen! Mvh Sari

11 Camilla Bergström:

Åh jag är jättegärna med :)
Det är så underbart fint!
Gillar redan och delar vidare på FB https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12
Håller nu tummarna för tur <3
Kram Millan

12 Alexandra Danielsson:

Alexandra är min melodi
Det är pricken över i

13 Malin G :

Vilken kvinna, vilka kvinnor!!
En serie som öppna upp världen för så många kvinnor i precis rätt tid vid rätt tillfälle!! Det fick mig att ÄLSKA New York :)

14 Malin Svensk Björck:

Hej!
Jag gillar på fb.
Vill gärna vinna det här och ge det till min syster dotter:-) hon skulle älska det!
Ha en fin dag!
Mvh
Malin

15 Tina Carlström:

Åh jag har länge önskat mig ett så fint namnsmycke.

Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Jag delar även på min FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Kramar Tina

16 Frida Bergner:

Jag är självklart med och tävlar om det fina halsbandet.

Gillar Mina Namnsmycken på FB: Frida Bergner
Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151688795054767

17 Maria:

Hej, klart man vill vara med och ha chansen att få vinna ett sånt underbart halsband!

18 Linn:

Självklart vill jag ta chansen att vinna detta fina namnsmycke!

19 Björn:

Jag tävlar för att vinna ett fint smycke till min fru.

20 Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

åh jag är med =).

gillar på fb, nathalié teodorson.

delat på fb, här är direktlänk: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3058176189989

vill gärna vinna ett halsband med Charlies namn :))

[email protected]

21 Annica:

Jag är med. ;D

22 ann-sofi:

jag vill vinna det ska stå ann-sofi mitt namn eller min killes namn kristian

23 Maria Gunnarsson:

Gillar på Fb :)

24 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

Jag är med

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/27/halsband-57/

25 Johanna :

Jag vill vara med och tävla! :) fint halsband!

26 Katarina:

Jag är med!

27 Matilda:

Hej! Är med :)

Gillar på fb (Matilda Pettersson).
Delar: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

Kram Matilda

28 Susanna :

Själviskt att säga men handen på hjärtat skulle detta vara super bra att ha om jag fick ett frånvaro attack ute bland folk (epilepsi). Älskar halsbandet och sex and the city - smått beroende hehe* Go sommar till alla :)

29 Cattis - mamma till Adrian, Alfred och lillen i magen:

jag är med!

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/5-juli-namnhalsband/

30 Göran K:

Gillat Med och delat https://www.facebook.com/storis.nils

och min dotter "EVELINA"
är den som ska få smycket om jag vinner

31 Carita:

Jag är med!

32 Johanna Retrolover Alm:

Jag är gärna med!

33 fia:

Jag är med och tävlar . Så fint.

34 Gabriella Ekdahl:

Klart jag är med!
Gillat och delat på facebook! (Gabriella Ekdahl från Uppsala)

Stor kram!

35 Thea:

Jag är med! :D

36 Linda:

jag är jätte gärna med!!!:D

37 Erik:

Å, min älskade unge skulle älska ett Moa smycke!

38 Annica L:

Är gärna med och tävlar.

39 Jenny Thorsell:

Gillar Mina Namnsmycken på FB och delar tävlingen här:

https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/139064509627282

Vill gärna vara med och tävla ☀

40 Erika :

Fint skall det vara!(=

41 Therese:

Jag är med!
Skulle vara toppen med ett halsband med mitt namn på, då denna liknar den förra jag hade som jag fick av min farmor som dog i cancer... Men det halsbandet gick i sönder och går inte att använda.. :(

Gillar på FB!

42 Lina Svensson:

Åh det är ju såå vackert ! Skulle vara underbart att vinna med min älskade dotters namn på..

Gillar på fb med namnet Lina Viktoria Svensson.

Har delat på min blogg här :

http://ettlitetmirakel.bloggplatsen.se/2013/06/29/9979585-jag-tavlar-hos-lilla-tegelhuset/#kommentarer

Har även delat tävlingen på min fb ( Lina Viktoria Svensson )

43 Desirée:

Vilken underbar tävlingen, har alltid önskat mig ett sånt och håller nu tummarna!

* Desirée Andersson, [email protected]
* Gillat din sida på FB som: Dezirée Andersson Canth
för en extra chans att vinna (man måste inte göra detta):
* Skrivit om tävlingen på min blogg: http://startstopp.blogg.se/2013/june/minanamnsmycken.html

44 Caroline:

Åhh! Jag vill jättegärna vinna med mitt namn: Caroline. Det vore underbart!
Har gillat på Fb.
[email protected]

45 Jeanette:

Jag är gärna med och tävlar och tar en extra lott. Jag har länkat till dig till höger i min blogg.

46 Madeleine Larsson:

Jag är jättegärna med! :D
Jag vill vinna med min fästmans namn: Harley

För extra chanser:
Gillar Mina Namnsmycken på facebook, där heter jag Madeleine Victoria Larsson

Delat tävlingen på facebook här: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=614305925259798&id=363446180345775

47 Linnea Sjöström:

Jag är gärna med och tävlar.
Tar en extra lott, gillar på facebook - Linnea Sjöström

48 kaarina:

cool!!!

49 Hanna:

Jag är gärna med och tävlar, dem halsbanden är verkligen superfina!

Jag gillar Mina Namnsmycken på facebook i namnet Hanna Fur, har även skrivit ett inlägg om din tävling i min blogg. Den hittar du här: http://fur.blogg.se/2013/june/tavlings-tips-5.html

Ha det bra, kram ;)

50 Diman Dilir:

åå himla fint! passar mig som gillar sex and the city och är nickelallergiker haha :)
Håller tumamrna!

51 Jenny Karlsson:

haha såg exakt ut som min tävling. jag är med :)

52 Hanna:

åh, detta skulle jag jätte gärna vilja vinna till min kommande dotter :)

53 Therese:

Åhhh, klart att man är med och tävlar!! :D

Jag gillar på facebook under namnet: Therese Pettersson. :)

54 Lovisa Ransnäs (www.isaas.se):

Jag är med och tävlar! Har gillat på facebook och har även skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg. :)
Länk till inlägget: http://isaas.se/2013/june/tavling-hos-lillategelhusetbloggse.html#comment

Hoppas på tur nu hihi :)!

55 Frida Olsson:

https://www.facebook.com/frida.olsson.5477

Delat tävlingen på facebook och gillar mina namnsmycken med.

Så är med och tävlar =)

56 Pauline:

Åh jag är med och tävlar om detta fina halsband! :-) Håller tummarna!

57 Johanna:

Jag är med och tävlar!

Gillar Mina Namnsmycken på FB (Johanna Maria Harderud)

Om jag vinner vill jag att det ska stå "Joey" på mitt halsband :)

Johanna Harderud
[email protected]

58 Helena i Uppsala:

Jag är med i tävlingen, med en lott.

59 Camilla Sandmark:

Hej!
Jag är gärna med!
Gillar på facebook.

Camilla
[email protected]

60 liselotte:

Är jättegärna med och tävlar. För extrachanser gillar jag på facebook, liselotte andersson och har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/07/halsband-57.html

61 Therese Engström:

Jag är med!

62 Thilde:

Åhhh de är så himla fina!!! Jag är med och tävlar, har gillat på facebook men kunde tyvärr inte hitta något inlägg om tävlingen. Har även lagt upp ett inlägg om tävlingen på min blogg. Håller tummarna!! :) Mejl: [email protected]

63 Zara:

Åh vad fint! Skulle ge det till min dotter som har ett ganska ovanligt namn och alltid är ledsen för att hennes namn inte finns på färdiga smycken/hårborstar/muggar. Gillar och delar på facebook!

64 Nina:

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om det fina namnhalsbandet. :)

Har gillat på Facebook: Nina Gleerup.

65 Emma :

Åh jag är gärna med och tävlar! :-)

66 Ellen:

Jag är också med och tävlar :)

67 Britta Högström:

Åh, de har så fina halsband :D Man kan beställa dem med en massa olika typsnitt och få en mer unik design. Såg nu att de även har monogram.. så självklart är jag med håller tummarna :D

Gillar dem sen innan på Facebook + delat - Britta Högström

Mail utan mellanslag t h o [email protected]

68 Maria Askert:

Jag vill gärna ha mitt namn etsad i silver!
Jag har LIKED och SHARED på FB :
https://www.facebook.com/aya.sungaaskert
Jag vill verkligen vinna så gjorde jag den lilla extra:
I posted an article called NAME IT! on my blog and wrote exclusively about MinaNamnsmycken.se
Have a look,, you will not be dissapointed!

69 anna:

Absolut med!!

Gillar på fb - annamaria lundgren
delat på fb - https://www.facebook.com/annamaria.lundgren.16

hälsningar anna

70 Julia Benjaminsson:

Åhh, har så länge velat ha detta halsband med mitt namn runt min hals. Jag har även gillat mina namnsmycken på facebook.

71 Fanny:

Vill gärna vara med och tävla!

72 Anki:

Är med och tävlar!

73 JENNY ALEXANDERSSON:

Jag är gärna med! :)

74 Linnea Sjöström:

Jag är gärna med och tävlar! :)

Gillar på facebook sedan tidigare - Linnea Sjöström

75 Emelie Strand:

Ett fantastiskt halsband som jag gärna skulle vinna och kunna ge till min "Sex and the city" - älskande vännina som går igenom en tuff tid i sitt liv.

76 caroline G:

Är gärna med, namn smycken är supersnyggt!
vill ha med mitt namn Caroline

77 Jenny:

jag är med

78 JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång:

vilken toppen tävling :)
jag har ALLTID önskat mej ett sånt här halsband sen jag såg carrie ha det i satc. tyvärr har jag aldrig haft råd. så hoppas på mega tur nu istället :)
jag skulle vilja skriva mitt egna namn såklart: johanna :D

2. gillar på fb: Johanna Hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/july/namnhalsband.html#comment
4. delat på fb: Johanna Hellberg

79 Petronella Bengtsson:

Gillat på Facebook (:
Skulle vilja att det står mitt smeknamn då hela inte fick plats: Nella
Håller tummarna! (:

80 Emelie:

Jag är med!
Emelie Nenonen
[email protected]

81 Marie Lindberg:

Hej

är gärna med och tävlar, har delat på fb.

82 Eleonor Hållbus Dahlin:

Gillar och har delat på FB: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

83 Åsa Söderlund:

Klart jag är med!
Kram

84 Pärlan Bella:

Sex and The city-fan som jag är avgudar jag såklart Carrie och skulle mer än gärna vilja bära ett likadant halsband som hon <3

Jag är gärna med och tävlar! Har delat med mig av tävlingen både på Facebook och instagram :)
önskar dig en trevlig helg!

85 Annika Nilsson:

Jag vill gärna vara med!

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
Delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/359409294162570

86 Kitiya:

är och skriver om det på min blogg!


http://mittlivhehe.blogg.se/2013/july/va-med-o-tavla.html#comment

Kommentera här: