♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

En försenad måndagslista, men jag kör den ändå :-)
Jag gillar denna lista.
En peppning till mig själv och för att komma ihåg att fokusera på allt det fina och bra som finns i mitt liv ♥

♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

• Jag har verkligen världens finaste familj. De är helt fantastiska och stöttar och hjälper mig att må bra ♥

• Nu är det nytt år och nya planer, jag har bestämt mig för att detta år kommer att bli bra :-)

• Jag har hoppat på min viktresa igen, och det känns superbra. jag kommer att fixa detta!
Jag har haft en tuff första vecka, men det kommer synas på vågen imorgon-det måste det bara göra :-)



Jag hittade superfina Peppnings-lappar hos Hildas hem som man kan skriva ut och sätta upp.
Till sig själv eller för att sprida gjäldje till andra.
Jag har redan en sådan egengjord på dörren som jag skrivit "Take a smile" på ♥ 
Hon gör jättemycket fint, in och kika hos Hilda.

Denna skrivs ut i detta nu och kommer att sättas upp hemma hos oss:

Kommentarer:

1 Åsa L:

Ja Lisa - nu är vi igång igen men fy så svårt jag hade med att fixa ren kur denna gång. Efter 3 dagar mådde jag så dåligt att jag accepterade mitt val fullt ut att äta en omelett och sedan dess kan jag inte sluta dricka mina shaker men äta en omelett om dagen, haha. Vet inte varför det är svårare nu men nu inser jag hur bra det var att dricka shakes på sommaren då man hade möjlighet att ge sig ut på promenad då det blev svårt. Jag fortsätter med nutrilett, äter med förstånd och även om det visserligen går lite trögare med viktnedgången då så hoppas jag att får till rutin med träningen också så att man får igång sig själv.

Kommentera här: