Tatuering

Jag har ingen tatuering.
Jag har varit på väg att göra en typ tusen gånger, men det har inte blivit av.
Frågor som "Vart ska den sitta" "Hur stor ska den vara" och "Vad ska jag tatuera för något" har aldrig riktigt blivit besvarade.
Jo, svar har funnits, idéer har jag, massor. Men eftersom jag inte kunnat ta ett beslut så får jag fortsätta att fundera.
Barnens namn skulle jag vilja ha, gärna med mina egna bokstäver. Men, vart?

Just nu finns det massor med skräckexempel på misslyckade tatueringar på Facebook och andra sociala medier. De är så fantastiskt roliga, inte för den som har dem på kroppen kanske, men jag skrattar så att tårarna rinner.
 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Ha ha, bröllopsfotot hade inte jag velat ha på min arm;)

Svar: hahaha, näe, visst är det hemskt :-)
Elisabeth

2 Åsa L:

Sjukt roliga :-) Själv funderar jag också - har en liten men skulle vilja ha en tll nu - är redo :-) Bläckbyrån i Stockholm är duktiga.

Kommentera här: