Disktrasan Flower Scrub med 2-i-1 funktion ♥

Jag har testat en jättesmart uppfinning.
En sådan som man säger, "men varför kom inte jag på det där" när man ser den. 
Flower Scrub. En disktrasa med 2-i-1 funktion.
En klassisk svampduk med jättebra uppsugningsförmåga.
På den sitter en skrubbyta, en vit nylonduk i ena hörnet i form av en fin blomma.


Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk först, varför vet jag inte. 
Nu när jag har testat den ett tag har jag ändrat uppfattning helt, jag gillar den - genialisk!

Jag har testat den hemma, både på borden inne och utomhus. Lillemans mat stol går jätteenkelt att torka av. När man har tre små guldklimpar blir det en hel del fläckar både här och där, det är ju toppen när det går fortare och enklare att torka!!! ☺

Min mamma som har ett eget städföretag har också testat den, och gillar den hon med.

Den går att tvätta i 65 grader, men när dessa är slut kommer jag absolut att köpa fler.

Den finns att köpa på bland annat Clas Ohlson, Hemköp och Coop Forum
• Kategori: Lite av varje, Shopping; • Taggar: Clas Ohlson, Coop Forum, Disktrasa, Flower Scrub, Flowerscrub, Hemköp, Malin Lilliesköld, Nylonduk, Rengöring, Skrubbyta, Städ, Städhjälpmedel, Städmedel, Trasa; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Åsa L:

Tack för tips - sånt gillar jag :-)

Kommentera här: