Idag är ingen vanlig dag....

...för  idag har varit min födelsedag :-)

Vaknade på allra bästa sätt, av skönsång från den underbaraste kvartetten killar som finns.

Fick härliga presenter, en jättestor grill. Oj vad här ska grillas.. frukost, lunch och middag. Dessutom fick jag en cykel! Ja en alldeles riktig cykel. Det ska bli jättehärligt att cykla. Jag menar det, på riktigt! Det ska bli mysigt att cykla med barnen, att cykla till stranden och att cykla lite bara för att cykla :-).

Jag har haft en riktig mysdag. Nu på kvällen invigde vi grillen. Vi åt kött med sallad och drack gott vitt vin till.
Till efterrätt hade familjens killar (på mitt önskemål) köpt "Angry Birds Tårta" och "Angry Birds munkar" från glassbilen.
Så temat på detta 39-års kalas blev Angry Birds.

Jättefina presenter, tokgod mat och de bästa sällskapet = en tokhärlig födelsedag ♥
1000 Tack för att gratulationer ♥

Kommentarer:

1 Lillgarden:

Vilken härlig dag du haft!
GRATTIS GRATTIS!

Svar: Tusen Tack :-) :-)
Elisabeth

2 leavanny.blogg.se:

SV: dom har härlig dumle fyllning i sig :D

Kommentera här: