♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

Här kommer denna veckas Måndagslista:

Idag är jag GLAD för att:

• jag har nått ett delmål i min viktresa 89,9 kilo - under 90 kilo !!! ☺
• jag kunde köpa kläder på "vanliga affären" i Lördags ☺ 
• jag har haft en mysig helg med min tokhärliga familj ♥
• jag börjar att "känna", idag kände jag mig stark tex :-)
• jag ska till Stockholm på Onsdag - det ska bli skoj!

Kraaam ♥
//Lisa
Måndagslistan hittade jag hos Jennyn hon skriver såhär:

Om Måndagslistan: måndagslistan mitt sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv
– stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag utmanar er alla att göra en likadan lista.
Vi börjar bli ett gäng som gör måndagslistan nu varje vecka – enormt kul att se alla andra härliga listor – så gör gärna en du också!

Kommentarer:

1 Sojka:

Ja det är verkligen en bonus! :) Det var mycket mysigare än vad jag trodde. Jag trodde det skulle bli kaos på bion eller att jag behövde gå ut. :)Kram!♥

2 trollet:

Älskar "glad listor"!! Det är en mycket bra start på veckan att focusera på bra saker... ska försöka hinna med, annars blir det nästa vecka...
Härligt med delmål!! Jag hade oxå små belöningar vid delmål... skitmysigt... fiskspa har jag varit sugen på ett tag...

3 jennie:

Lovely !!!

4 Johanna:

Gör det! Man lär sig massor, jag fick en grundutbildning med kameran, den lärde mig mycket. Och fototrissen gör man utmanar sig själv :)

härlig lista! :)

5 Iris:

Åh men vilken bra idé! Måndagar behöver lite extra pepp ibland, det är ju egentligen rätt bra med måndagar, man glömmer bara bort att tänka positivt ibland! :) Måste provas helt enkelt!

kram /iris

6 Jenny:

Vilken härlig lista och så duktig du är! Jag är inne på 3:e veckan med viktväktarna och det är det enda som verkligen fungerar för mig, äta av allt men ändå kunna unna sig då och då:)

Ha en fin dag, KRAM!

Kommentera här: