Foliehjälm, kaffe och tidningar

Väldigt avlappnande att vara hos frisören.
Att bara få sitta i sin foliehjälm, bläddra i en tidning med bilder på kändisar i snygga kläder
och surpla på en god kopp kaffe. Otroligt avkopplande.
En bra övning för mig som har så svårt att leva i nuet.
Just nu kämpar jag med att hålla planerings- och göra-sedan-tankarna borta.
Bara relaxa :-) Att man dessutom blir lite piffigare i håret är ju inte heller fel :-)

Varit och fixat nya linser idag också, testar att byta från månadslinser till endagslinser
med hopp om att de kräver mindre blinkningar, de jag har haft tidigare var jag tvungen att blinka tokfort hela tiden för att inte se allt i en dimma.

Näe, nu återgår jag till kaffet :-)

hahaha, jag ser lite "blek" ut på bilden,
men det kan bero på att jag varit vaken mer än jag sovit natten till idag :-)

Ha d bäst ♥

Kommentarer:

1 Jonnié Jonsson:

japp helt underbart :) o den alkoholfria ölen va supergod :))

2 Johanna:

Hoppas håret blev bra

3 Johanna:

Men att man känner man ser piggare ut med lite fix med håret är ju bara ett plus! :)

Jag bor utanför Kristianstad och det är där bloggträffen kommer äga rum, en liten mysig träffa, där alla kommer hinna prata med alla och det går ut på ha roligt tillsammans :)

Kommentera här: