♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

Här kommer denna veckas Måndagslista:
Idag är jag GLAD för att:

• jag känner att jag är "på banan" med min viktminskning. Ska bli skoj att se om det syns på vågen på Onsdag, eller "skoj".. spännande är mer rätt ord :-)
• sambon är ledig hela veckan, vi kommer att hinna få lite saker gjorda, men även ta det lugnt.

• jag gillar vårt lilla hus ♥

• jag ibland faktist mår helt ok.


Kraaam! ♥
//Lisa

”När livet känns hårt, vet du vad du ska göra då?
Fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma...”
– Doris i Hitta Nemo

Jag blir så galet GLAD av denna bild, världens finaste små killar:

Måndagslistan hittade jag hos Jennyn hon skriver såhär:
Om Måndagslistan: måndagslistan mitt sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag utmanar er alla att göra en likadan lista. Vi börjar bli ett gäng som gör måndagslistan nu varje vecka – enormt kul att se alla andra härliga listor – så gör gärna en du också!

Kommentera här: