Snart Jul!

Det snöar jättemycket just nu.
Jag brukar säga att det är roligt för barnen, att då kan barnen åka pulka, skidor, skoter och busa i snön.
Idag kom jag på, barn är exakt som vuxna: Alla tycker olika.
Jag har aldrig gillat snö, inte när jag var barn heller.
Jag biter förstås ihop och gör vinteraktiviteter med mina barn, men jag erkänner att jag lider lite.

Julen gillar jag däremot. Bara nio dagar kvar: klappar ska slås in, mat ska handlas och granen ska kläs ♥

Hoppas att sambon tar sig hem i snökaoset imorgon bitti efter att ha jobbat hela natten.

Ha det bäst så länge!

Kommentarer:

1 Åsa:

Åh, själv älskar jag vintern! Men det gjorde jag redan som barn, så det är nog så, att vi gillar olika!
Jag blir barn på nått när jag får skida, hoppa i drivor och favoriten; skotta snö! Fniss!

Ha de gott!

2 Annika - drömmen om 11 barn:

Jobbigt när barn tycker olika kan jag säga... våra stora gillar inte snön direkt, de är hellre inne. Rasmus, 3 år, likaså. Men JOnathan, 2 år, ÄLSKAR SNÖN! :O Vad gör man? Haha... blir att variera lite ;)

Gällande julklapparna så är jag väldigt glad att de kan dela. Våra får en TV av sin farmor (inte i julklapp men ändå, hon har köpt en större så de får hennes "gamla" som är typ 1-2 år gammal). Så vi kommer nog lägga pengarna på ett skylanders så har de fått nåt större också :)

Kommentera här: