Xerxes dopdag

Igår hade vi dop för Xerxes. Det blev en jättefin dag med solsken. Vi beställde Smörgåstårta och Williamstårta från Finstabagarn. Jättefina tårtor och framförallt jättegoda. Jag hade bakat cupcakes.. eller heter det muffins? I alla fall blev de också bra, Två sorter, ena med hallon och vit choklad inuti och smörcreme med vit choklad ovanpå och en till sort med nutella inuti och frosting med mörk choklad ovanpå.
Nu åt ju inte jag av något av detta, men jag lyssnade vad alla andra tyckte. Jag drack Nutrilett smoothie och åt en sallad med skinka och ägg. 
 
En jättefin dag för lille Xerxes, TACK till alla som uppvaktade honom ♥

Kommentarer:

1 Jennie:

Fina fina ni ❤ och Williams tårta ! Mums!! Finns det kvar? Frys den! Funkar perfa :) kraaam

Svar: Tack gumman ♥ Ja, det finns faktist tårta kvar, bra idé att frysa in :-)
Lisa

2 Anna:

Så fin klänning du har, ljuvlig färg!

Jag var också på dop i helgen, och liksom du tog jag en smoothie!
Dock fick jag ju minska med ett pulvermål med tanke på att jag är på de första veckorna ännu :-)

3 jennie:

då kommer jag och smakar nån dag ;) nån dag framöver då jag känner att det går att unna mig en bit. som tack för tipset får du lov att spara en smal fin rimpa åt mig ;) KRAAAM !! love u gumms !

Kommentera här: