Motivation Delmål Belöning

Idag är det Lördag och solen skiner denna Augustidag.
Vi får se vad vi ska hitta på, kanske åka till Sättna och kolla på Dragracing eller om vi ska åka till Selånger marknad och åka lite karusell...  Vi vill umgås med min lillebror också som åker imorgon efter att ha varit här hela sommaren. Något av sakerna blir det, och sedan är det ju en dag imorgon också. :-) 
 
Förra Söndagen när jag vägde och mätte mig hade jag ju nått ett delmål i min viktresa och öppnade en delmålspresent. Det var ett presentkort på Body Shop, hur roligt som helst! Jag har redan massor med saker jag vill köpa för presentkortet, vi får se vad det blir. 
Jag längtar till det lilla paketet, så grymt nyfiken vad sambon har hittat på för överraskning. Bara 3,8 kg kvar, jag kämpar vidare!!
Efter det ska jag skriva ner nya delmål.
Nu är det dags att fixa frukost på altanen och att dricka min morgon-Nutrilett-smoothie.
Ha en toppendag,
Kram ♥
/Lisa

Kommentera här: