Tråcklad

 
 
Jag ska snart skriva ett eller två inlägg om veckan i Turkiet, vi har ju varit i Bodrum, tokhärlig semsester!
Det hände en liten "krock-i -poolen-med-sonen-olycka" där mitt huvud började blöda och fick sys ihop.
Idag har jag tagit bort stygnen, såå skönt!
Men, kruxet var att distriktsköterskan sa "du får inte duscha håret på hela helgen" Eh, hur ska det gå till? Jag som vaknar varje morgon som ett stort ruffs-troll i huvudet, som inte går att platta ner utan vatten... Snygg är vad jag kommer att vara, hahaha

Som sagt, mer om resan senare :-)

Nu ska jag fixa lite inför kvällen. Fantastiska tjejor kommer på bad i badtunnan och en drink eller två - myyys!

Såhär snygg var min blå tråd , hahaha

Kom i håg
TÄVLINGEN, Vinn jättesnyggt silverhalsband, klicka här för att komma till tävlingsinlägget

Kommentarer:

1 dianasdrömmar:

Oj, det måste ha varit en våldsam krock..kram Diana

Kommentera här: