Cambridge dag 19

Gokväll alla fina! 
Hoppas ni har en toppenfin lördag. 
Jag har en väldigt mysig kväll med barnen. Sambon jobbar. 
Vi har myst, lekt, busat, pysslat, sjungit och dansat. 
Jag har tagit ett långt bad, skrubbat kroppen och kapat av den värsta hårväxten på benen. Välkommen sommarben! 
Nu ser vi på film och äter lördagsgodis. 
Ja alltså barnen äter godis, jag har ätit en Camebridge soppa och druckit vatten. 
Vi gjorde en smarrig efterrätt idag, chokladfondue. 
Den blev riktigt uppskattad! 
 
Veckan har gått så fort. Idag har jag ätit Cambridge i nitton dagar! Jag tycker att det går bra.
Längtar jättemycket efter köttfärssås och ett glas vitt vin. 
 
Den gångna veckan har jag tränat måndag,  torsdag och fredag. Gått och lämnat och hämtat barnen flera gånger. Känns tokbra att jag rört på mig, det behöver både kroppen och knoppen 💪   
 
Ha en fortsatt fin helg, kram! ♡  
 
Chokladfondue till killarna i familjen. 
 Igår fick alla killarna varsin fredagspåse. Jag fick underbara rosor av sambon. 
 
 Har börjat cykla intervaller på gymmet 💪
 

Kommentera här: