Testat Loppiblogbagvårpepp

Vi har testat Loppi blogbag vårpepp. 👏👍💖🌸 

Vi hade turen att få testa Loppi blogbag Vårpepp.
Barnen som var hemma och såg när jag öppnade paketet jublade när de såg DVD-filmen "Pingvinerna".
Vi började direkt med en filmkväll. En jättebra film, rolig för hela familjen. 
Som snacks till filmen testade vi Friggs Risakakor.
Linfrö & Rosmarin fick höga poäng av barnen.
Jag och sambon gillade Hampafrö & Svartpeppar med en god ost på.

Jag har även testat intim Shavingprodukterna från RFSU. Toppenbra produkter som gör att jag slipper röda utslag.

Min torra hud jublade när jag testade krämen från Yves Rocher: Hydra Vegetal. Verkligen jättebra.

Tusen TACK till världens bästa Loppi att vi fick testa dessa jättebra produkter.
 
 
 
 
#loppiblogbag #vårpepp #loppiblogbagvårpepp
#yvesrocher #friggs #rfsuprodukter #nyaedet#pingvinernadvd#friggs#riskakor#rfsunicencool#rfsueasyshavin#edetultrasoft#YvesRocherHydraVegetal#YvesRocherBotanicalExpertiseHairRinsingVinegar

Kommentera här: