Slut som artist

 
Idag har jag minst sagt haft för mycket att göra,
haft alldeles för många tider att passa. 
Dessutom började dagen lite extra tidigt då treåringen vaknade före 5:00. 
 
7:30 Väcka barnen, klä på,fixa frukost och gå till skola/förskola
9:00 Hemma igen, byta om och kaffe
9:30 Gå till träningen 
10:00 Träna 
11:30 hemma, duscha. Gå till skolan 
12:40 Utvecklingssamtal nioåringen 
13:30 skjuts till sjukgymnasten 
14:00 sjukgymnasten (basal kroppskännedom) 
15:15 Buss 
16:00 Hämta barnen 
16:30 promenera hemåt 
17:00 Hemma!!! 😊 
 
Det får inte bli sådana dagar, jag mår inte bra  när det blir så. 
Försöker tänka positivt, och ger mig själv en stor klapp på axeln. Trots att jag är helt dränerad och inte klarar av att röra mig så var det "Grymt bra jobbat"!!! 
 
 
 
 

Kommentera här: