En stor klapp på axeln

Denna dag började med att jag inte kom upp ur sängen,  så otroligt trött. Sambon gav mig massor med kaffe som jag utan att vakna hällde i mig.  
Tiden gick, så till slut fick jag kasta på mig kläderna och borsta håret snabbt för att hinna till jobbet. Jag hann inte äta frukost,  men kastade ner en påse nutrilett i väskan.  
När jag kom till jobbet hade det blivit en miss i kommunikationen,  så jag var först!  Panik, jag som helt glömt hur jag gör när jag öppnar.
Men, med assistans i telefonen klarade jag av det *yeeeey!*
 
Bussresan hem blev inte heller den bästa. Åksjuk och med ångest står jag på en buss som  sladdar jättemycket i halkan.  Plus att en pratglad medresenär berättar sin livshistoria.
Det var skönt att kliva av... och då halkar jag. Jag sätter alltså hela kroppen i en stor vattenpöl. 
 
Jag ger mig själv en stor klapp på axeln "bra jobbat, idag har jag lärt mig massor"
Efter den korta arbetsdagen på 2 timmar var all energi slut, då var det najs att komma hem till högljudda,  busiga och gosiga barn ♡♡♡ 
 
Trevlig helg alla fina!  
Det ska jag ha,
bara umgås med de bästa och ladda batterierna ordentligt  ♥ 
 
 

Kommentera här: