SkärmfriSöndag

Igår hade vi #SkärmfriSöndag.
Inga mobiltelefoner eller datorer på hela dagen. 
 
Det var nog svårast för mig. Jag är så van att alltid hålla i min mobiltelefon. Jag tog lite bilder med den, sedan fick den ligga.  
Vi hade en jättemysig dag. Alla tre barnen lekte hur bra som helst.  
Barnen lekte bilaffär, de ritade pengar till affären, vi lekte ute och vi gjorde höstmandalas. 
 
En toppendag!  
Vi kommer absolut fortsätta med detta, trevligt och såå välbehövligt ☆
 
 
Dexters mandala på den rosa brickan och Maximilians på träbrickan ♡

Kommentarer:

1 Åsa L:

Vi sitter nog inte så ofta vid datorer men däremot tror jag på allvar att min iphone sitter fast i min hand. Så otroligt fina konstverk ni gjorde. Såg på nyheterna för några veckor sedan när munkarna gjorde orginalen av sand - fascinerande.

Kommentera här: