Jobbig vecka

Jag har haft en asjobbig vecka, jag är verkligen "slut som artist" Trött är en underdrift. När det bli för mycket känner jag igen signalerna. Direkt ibland.. och efteråt ibland, men det viktigaste är att jag känner att det tar stopp. 
Det kan vara riktigt frustrerande när minnet sviker, ledsamt när jag känner att orken försvinner, otäckt när hjärtat klappar jättefort och läskigt när jag får synbortfall. Men jag försöker att komma ihåg att det inte är farligt och att jag blir bättre och bättre på att stoppa i tid. 
 
Jag måste ge mig själv massor med beröm, fixat så grymt mycket denna vecka. Gått med barnen till skolan,  åkt buss, läkarbesök, gjort läxor och jobbat (3 dagar 3+3+2 timmar) 
👏 
 
Nu längtar jag till imorgon, massor med vila är inplanerad. 
✿✿✿ 
 
 

Kommentera här: