Supermamma-poäng

Godmorgon! 
2,5-åringen i huset har sovit så konstigt senaste tiden. Han har vaknat jättetidigt, typ vid 4:00-5:00. Eller så har han vaknat nitt i natten och vägrat somna om. 
 
Jag blev väckt vid 4:00 för några dagar sedan utav att han hittat en liten slice pizza från gårdagens middag som han satt på mig och åt "Goott!" sa han. 
Då kände jag mig som en rikig "Supermamma" 
 
Igår natt hade jag somnat i soffan mitt i en film. Han väckte mig vid klockan 1:00. Jag for upp i raketfart för att slå av tv:n som visade allt annat än något barnvänligt.  
 
I morse vaknade jag av att han tagit en instagrambild på sig själv.  
 
När han är ledig och hemma har han slutat sova på dagarna.  Men förskolan säger att han absolut behöver sova när han är där. Jag måste nog se till så att han inte sover så lång stund i så fall.  
 
Vår busige nattugla behöver sin nattsömn ♡
 
 
 

Kommentarer:

1 Gina:

Nattuggla...morsan-upp-i-dagen, eller? ;-)

Kommentera här: